TUTORIAL DEFENSIVA

In jos

TUTORIAL DEFENSIVA

Mesaj Scris de naga la data de Dum Apr 23, 2017 3:54 pm

- Cum observ dacă există un atac de intrare spre orașul meu?
Să acorde o atenție la pictograma "Activitate": ar trebui să existe un atac de intrare sau de spionaj, această pictogramă se va transforma roșu intermitent, mișcare de trupe străine către orașul va fi, de asemenea, afișată în fereastra de activități:

- De ce am nevoie de Turnul de veghe ?
Cu ajutorul Turnului de veghe puteți vedea trupele ce se apropie de orașul dvs., inclusiv următoarele detalii:

- Tipul de misiune: atac, spionaj, transfer de trupe, etc.
- Misiune prietenos / misiune atac
- Orașul de origine și de orașul de destinație
- Tipul și numărul de trupe pe drumul spre orașul tau
- timpul sosirii:

- Văd un atac de intrare, dar eu nu pot vedea trupele. Ce pot sa fac pentru a vedea trupele?
Pentru a putea vedea trupele pe drumul spre orașul tău, trebuie să aveți un turn de veghe, care nu are mai mult de 2 nivele sub nivelul de spionaj al atacatorului. De exemplu, în cazul în care nivelul de spionaj al atacatorului este de 29, atunci trebuie să aibă cel puțin un nivel de 27 Turnul de Veghe să fie în măsură să vadă trupele lor. În cazul în care nu puteți vedea trupele, să incercati sa ridicati Turnul de veghe.


-Zidurile: cum pot ajuta să apere orașul meu?
Zidul este primul obstacol pe care trupele adversarului trebuie să facă față atunci când încearcă să introduceți orașul. Fiecare nivel de perete are o anumită valoare de rezistență; cât este mai ridicat nivelul de expansiune al zidului, cu atât mai mare această valoare, ceea ce înseamnă că mai mult efort (și puterea) adversarul trebuie să se aplice, în scopul de a distruge un singur nivel. Numai prin distrugerea unui anumit nivel de perete poate acestea intră în orașul tău. Valorile de viata pe fiecare nivel de perete sunt afișate în aceeași clădire, le puteți privi în sus, făcând clic pe butonul "Afișați mai multe informații"
APASA CLICK AICI
Rețineți că zidul ajută doar să apere orașul, dar aceasta nu oferă o protecție completă împotriva atacurilor.

- Cum pot apăra orașul meu, dacă cineva mă atacă?
Din moment ce Tentlan este un joc de strategie, cu atacuri reciproce fiind una dintre caracteristicile de bază, se poate întâmpla ca ai putea fi atacat de alți jucători. Cu toate acestea, există o mulțime de acțiuni pe care le pot lua pentru a împiedica orașul să fie jefuită și armata ta de a fi pierdut:

1) Nu lăsați prea multe resurse în orașul tău când sunteți offline
În cazul în care nu este nimic de a lua, nu este foarte probabil ca cineva te va ataca. Din acest motiv, dacă este posibil, să încerce să-și consume toate resursele înainte de a părăsi jocul, făcând astfel orașul cât mai puțin atractiv posibil pentru potențialii atacatori care caută resurse.

2) Trimite armata ta (și resurse) departe de oraș
Această tactică poate fi utilă dacă vedeți un atac de intrare și nu are sens pentru tine să așteptați până când intra, pentru că armata adversă este prea puternică și / sau pentru că nu s-ar plăti pentru tine în orice alt mod. De asemenea, această tactică vine foarte la îndemână, dacă aveți de gând să stai în modul offline și au motive să creadă că nu poate fi sigur de a părăsi trupele și resursele în oraș neprotejat. Există o serie de modalități cum să se retragă armata și resursele din oraș:

a) Chestionarea membrii tribului colegi, dacă s-ar putea părăsi trupe și resurse în oraș / orașele lor de ceva timp când sunteți offline. Acest lucru poate avea sens dacă există jucători în tribul tău, care sunt suficient de puternice, astfel încât acestea să nu fie ușor atacați de către altcineva.

b) Aplicarea "Salvarea" tactica de spionaj pe (sau ataca) un jucător inactiv scor scăzut, sau un sat barbar nivel 1-2.

Scopul unui astfel de pseudo-spionaj sau pseudo-atac este de a trimite departe trupe și resurse, nu pentru a spiona pe cineva sau să le atace. Pentru a trimite trupele departe, du-te la harta lumii și caută un jucător inactiv (afișat în culoarea gri) sau un barbar. În cazul în care aveți nevoie pentru a trimite armata departe, să zicem, timp de 4 ore, caută un oraș inactiv sau un lagăr barbar situat la distanță de 2 ore departe de tine (2h într-un fel, și retur 2h). Din moment ce întreaga trupă întotdeauna se mută la viteza cea mai lentă unitate, ar avea sens să includă cel puțin o unitate lentă în trupe.

După ce a găsit un astfel de obiectiv, faceți clic pe ea și din opțiunile disponibile selectați "spion" sau "atac", apoi selectați unitățile pe care doriți să le trimită departe, precum și resursele, dacă este necesar (din moment ce toate unitățile cu excepția spionii au unele mărfuri capacitate, acestea pot transporta resurse cu privire la astfel de misiuni, de asemenea). Și apăsați pe butonul "trimite trupe".

- Rețineți că, dacă selectați misiunea de spionaj (opțiunea "spion"), trebuie să selectați cel puțin un spion.

- În cazul în care ținta este un sat barbar, are sens să selecteze opțiunea "spion", mai degrabă decât "atac", pentru a nu pierde atacurile gratuite în fiecare zi de pe barbari (5 atacuri la fiecare 24 de ore). Ar trebui să vină la o luptă în timp ce trupele tale sunt pe o astfel de misiune de spionaj (care se poate întâmpla în cazul în care sunt detectate și interceptat de apărarea adversă spionii tăi), o astfel de luptă nu va conta ca un atac.

3) Activați modul Pacific ( "în timp ce atacati") sau de protecție de atac, dacă este necesar (ambele sunt optiuni premium):

- Prin activarea modului Pacific, va fi capabil de a salva trupele dintr-un atac, dar nu și resursele. Modul Pacific, poate fi activat pe oră în oră. Acesta poate fi, de asemenea, activat în cazul în care există un atac de intrare spre orașul.

- Dacă aveți nevoie de o protecție completă, puteți activa unul dintre elementele Pakal (timp de 12 ore / 24 ore / 3zile).

- Există măsuri de protecție de la jucători cu scor mare în joc?
Da, există mai multe mecanisme de protecție menite să protejeze jucătorii cu scor mai mic de jucători cu scor mai mare:

1. Protecția începătorului

Această protecție este activat automat atunci când este înregistrat un nou cont de joc. protecție începător durează până vei avea 2400 de puncte. În cazul în care nu ați ajunge la 2400 de puncte în primele 5 zile după înregistrarea contului, protecția se va încheia după cele 5 zile care s-au scurs.

Protecție începător se termină instant dacă ataci un alt jucator (tabere barbare nu sunt luate în considerare).

2. Protecție împotriva jucătorilor puternici atunci când încearcă să repete atacul

Dacă un jucător atacă un alt jucător al cărui scor este de 75% din punctajul atacatorului sau mai mici și câștigă bătălia, apărătorul va acorda o protecție pentru următoarele 12 de ore de la atacurile acelui jucător. De exemplu, în cazul în care atacatorul are 10.000 de puncte, aparatorul nu trebuie să aibă mai mult de 7500 de puncte, astfel încât protecția menționata sa fie activata.

De asemenea, rețineți că:
- Această protecție nu se aplică în cazul taberelor barbare;
- Apărătorul trebuie să fie un jucător activ;
- Aparatorul este protejat numai împotriva atacurilor de același jucător (adică acest lucru nu este o protecție completă împotriva atacurilor oricărui jucător);
- Atacatorul trebuie să câștige lupta (adică nu anuleaza atacul ultima secundă înainte de a lovii ținta);
- Apărătorul nu trebuie să atace înapoi pe atacator, atâta timp cât protecția durează (12 ore), în caz contrar apărătorul va pierde această protecție.

3. Nici un raid / spionaj posibil

Nu este posibil ca un jucător să atace sau spiona pe un alt jucător al cărui scor este de 10 ori mai mare sau mai mic decât al lor.
avatar
naga
Administrator
Administrator

Mesaje : 19
Data de inscriere : 20/04/2017

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum